Actiunile (drumetiile, excursiile, vacantele, evenimentele) sunt structurate si planificate in Singles Camp, fiind anuntate si afisate pe site-ul si forumul www.singlescamp.ro. Pentru ca Singles Camp are doar statutul unei comunitati on line, organizarea (contractarea si rezervarea pensiunilor/hotelurilor, zborurilor si a transporturilor)  se realizeaza printr-o agentie turistica licentiata. Singura agentie abilitata sa organizeze actiunile Singles Camp in Romania este Bon Voyage Sibiu.

Inscrierile la excursiile, vacantele si evenimentele Singles Camp se fac pe site-ul comunitatii, nu direct la agentie. Aceasta pentru a face posibila filtrarea participantilor, cu asigurarea ca in actiunile organizate nu ajung persoane nepotrivite, care ar crea disconfort si ar afecta armonia de grup de prieteni. Tot din acest motiv, agentia Bon Voyage nu lucreaza cu agentii revanzatoare.

Bon Voyage ia act de inscrierile individuale ale membrilor Singles Camp si in baza acestora transmite un Email de rezervare pe adresa comunicata. In Email sunt mentionate datele de contact ale agentiei, modalitatea de plata, termenele de plata avans si rest, conditiile de renuntare.

Efectuarea platii de catre cel inscris inseamna automat si insusirea conditiilor de rezervare si renuntare.

Dupa incasarea avansului, Bon Voyage face la randul ei plata catre furnizorii de servicii: companii aeriene, operatori de transport, pensiuni/hoteluri. Pentru ca:

  • nu-si poate recupera de la furnizorii de servicii sumele achitate cu titlu de avans sau plata integrala
  • bugetul excursiei dupa care s-a calculat tariful/persoana ar fi afectat in situatia in care nu toate locurile ar fi ocupate si orice renuntare ar insemna pierdere pt agentie
  • nu lucreaza cu agentii revanzatoare care sa faca posibila valorificarea eventualelor renuntari

Sumele platite ca avans sau ca plata integrala nu mai pot fi recuperate (nici partial) de persoanele inscrise si care, din orice motiv, renunta la locul rezervat in actiune (vacanta, excursie, eveniment). Nu conteaza perioada ramasa pana la actiune, nici suma achitata si nici motivul renuntarii.

Pentru a evita situatiile de pierdere a avansurilor, in cazul unor probleme foarte serioase (medicale, deces rude de grad I, etc), cei inscrisi isi pot incheia in cazul excursiilor externe unde sumele sunt mari, dar si interne daca stiu ca se pot invi probleme in ceea ce priveste prezentarea la excursie, o asigurare storno. Ea va acoperi situatiile grave si speciale (decese rude de grad I, imbolnaviri etc), dar evident ca nu si renuntari nemotivate. Este nevoie sa cititi cu atentie conditiile politei inainte de a o achita. Agentia Bon Voyage nu-si ia nici o responsabilitate in ceea ce priveste polita, este un simplu broker, un intermediar intre persoana asigurata si agentia de asigurari.

In cazul in care cel inscris achita avansul dar ulterior nu face dovada platii restului pana la concurenta sumei totale a tarifului, in termenul comunicat Email de Bon Voyage, acesta intelege si accepta pierderea sumei achitate.  Are insa posibilitatea gasirii unui inlocuitor (cu acelasi statut de membru Singles Camp), de la care sa-si recupereze suma achitata pana la acel moment catre agentie. Gasirea unui inlocuitor se poate face prin afisarea pe topicul deschis actiunii, pe forum sau prin contactarea unor persoane cunoscute, care face parte din Singles Camp. Inlocuitorul va achita suma respectiva direct (nu prin intermediul agentiei) persoanei inscrise initial, urmand ca daca mai exista diferente sa le achite imediat agentiei.

In situatia in care cel care nu achita diferenta pana la plata integrala si nu comunica in cel mai scurt timp (maxim 7 zile) de la expirarea termenului gasirea unui inlocuitor, agentia isi rezerva dreptul de a retine suma achitata pana atunci de inscris, cu titlu de despagubire, nefiind necesara nici instiintare si nici explicatii.

Participantii  inscrisi la excursiile externe ce anuleaza sau renunta la excursie , dupa achitarea avansului, se supun conditiilor din contractul de comercializare a pachetului turistic pe care l-au incheiat cu agentia.

Ce este important de inteles la excursiile externe, unde se zboara pana la destinatie: in caz de renuntare unilaterala (motiv independent de agentie), tariful de zbor se pierde chiar si in situatia in care se gaseste un inlocuitor. 

Asa cum am explicat in mai multe locuri pe site si forum, datorita particularitatii grupurilor organizate de noi, agentia achizitioneaza bilete de zbor personale, nu de grup. Pe masura ce se incaseaza avansurile de la inscrisi, se cumpara biletele de zbor pentru fiecare persoana, in parte.

Majoritatea companiilor cu care se zboara, in caz de renuntare – nu returneaza nici macar o mica parte din suma achitata (Tarom, Lufthansa, etc) si nici nu permit schimbul de nume (persoane). Atfel ca, in caz de renuntare si gasire a unui inlocuitor, pentru acesta din urma trebuie achizitionat un nou bilet de zbor. Rezulta ca pentru biletul de zbor nu se poate face compensare de suma, ci doar pentru diferenta.

Trebuie mai intai sunat in agentie pentru calculatie si doar apoi se poate face transferul intre renuntator si inlocuitor.

La excursiile interne, nu se intocmeste contract comercial de furnizare de servicii turistice. Volumul de plecari este foarte mare, iar legislatia romana nu impune acest lucru, in special la achizitionarea pachetelor online. Inscrierea in excursie se face cunoscand conditiile de renuntare unilaterala, acestea fiind afisate pe site si putand fi studiate, asa cum recomandam la prezentarea fiecarei actiuni. De asemenea mesajul care se primeste de turist dupa inscriere si in baza caruia face plata avansului si a ratelor, contine conditiile de renuntare unilaterala la o excursie. Efectuarea platii indica acceptarea de catre turist a conditiilor de renuntare unilaterala la o excursie. 

Agentia de turism intocmeste pentru fiecare rezervare o factura ce contine pachetul turistic achizitionat, cu datele transmise de turist. In situatia in care nu ati primit pe Email acest document, va rugam solicitati agentiei transmiterea lui.