Postez acest mesaj in 3 locuri pe forum, pt a avea siguranta ca este citit.
Se refera la corespondenta dintre cei inscrisi in tabere si Samiza (Bon Voyage) Rugamintea este valabila pt toate actiunile - atunci cand primiti de pe samiza@bonvoyagesibiu.ro sau de pe office@bonvoyagesibiu.ro acel Email de informare asupra modalitatii de rezervare, cu numele agentiei, firma, cont etc sa-i raspundeti. Este foarte greu sa stii si sa evaluezi daca Email-ul a ajuns la destinatie, daca a fost citit si ce intentioneaza persoana care l-a primit, sa plateasca, sa amane plata sau chiar sa renunte la inscriere.
Pt a intelege pasii pe care-i facem: eu ii trimit lista cu intentiile voastre (de pe inscrieri tabere, Email-uri si topicul de actiune), ea si le transfera in formatul de agentie si transmite fiecaruia un Email cu coordonatele agentiei. inclusiv contul in care se face plata. Pe masura ce se fac platile, imi trimite liste intermediare cu confirmarile, pt a stii unde ne situam cu rezervarile, cate locuri mai sunt libere. Daca nu avem nici un feed back de la inscrieri, nici ca ba nici ca da, nu avem cum sa ghicim intentiile ferme de rezervare si ne este foarte greu sa evaluam situatia la un moment dat. Suntem ca in ceata, avem pe de o parte o lista cu inscrisi, una cu platitori si locurile rezervate la unitatea turistica. Daca lista are sa zicem 30 inscrisi, 10 sunt platitori la un moment dat si am rezervat o locatie cu 20 de locuri, efectiv nu stiim unde ne situam: din cei 20 urmeaza sa plateasca 10 si sa se completeze locurile? Sau doar 5? Sau intentioneaza sa plateasca mai multi decat 10 si atunci trebuie cautate solutii, luat legatura cu locatia pt asigurarea unor locuri suplimentare. Credeti-ne ne este foarte - foarte greu sa lucram fara feed back-uri de la toti cei inscrisi. De aceea insist cu rugamintea mea, ca intotdeauna sa dati un simplu Reply la Email-ul primit de la ea, la care sa raspundeti simplu, sau cu:
- urmeaza sa platesc in data de....
sau cu:
- nu mai particip
Atunci totul devine simplu si pt noi, nu mai este nevoie sa retrimitem Email-uri si sa stam sa facem forecast-uri de participare. Timpul pe care-l avem este foarte scurt, la Samiza la agentie incepe in cateva saptamani sezonul de vanzare Early Booking si nu se mai poate vorbi cu ea de dimineata pana seara. Isi aloca zilnic doua ore pt Singles Camp - nu are cum sa-si rupa mai mult - ajutandu-ma cu partea tehnica de rezervare. Timpul este foarte scurt deci este nevoie de eficienta maxima, de aceea are nevoie sa lucreze doar pe elemente sigure.
O sa transmit zilele acestea un Newsletter- chestionar cu toate actiunile care se vor desfasura in acest an, la care o sa am rugamintea sa va exprimati prin raspuns intentia sau nu, de participare. Fac acum, inainte de sezon, impreuna cu Samiza, o evaluare a disponibilitatii de participare pe fiecare actiune in parte. Foarte important in perspectiva programului pe 2012. O sa am rugamintea sa raspundeti la acel chestionar - newsletter, acesta fiind totodata si un reper al intentiei voastre de a fi un membru activ sau nu al Singles Camp. Este foarte important sa stiu acest numar in perspectiva dezvoltarii acestui proiect, a organizarii de evenimente si de actiuni.