Autor Subiect: Cuvântul din reclamă, sufletul comerțului  (Citit de 5991 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline wonderland

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 4862
Re: Cuvântul din reclamă, sufletul comerțului
« Răspuns #15 : Marţi, 19 Ianuarie 2016, 11:07 »
 oare reclama asta e pe bune?! :giggle:

Ingrijorarea nu alunga amaraciunea zilei de maine, dar rapeste bucuria zilei de azi. Zig Ziglar.

Offline wonderland

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 4862
Re: Cuvântul din reclamă, sufletul comerțului
« Răspuns #16 : Marţi, 19 Ianuarie 2016, 19:13 »
Succesul in servicii, oricare ar fi ele, e asigurat si de o promovare pe masura.
Si tot confortul, si nonstop...
Ingrijorarea nu alunga amaraciunea zilei de maine, dar rapeste bucuria zilei de azi. Zig Ziglar.

Offline wonderland

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 4862
Re: Cuvântul din reclam?, sufletul comer?ului
« Răspuns #17 : Vineri, 28 Iulie 2017, 08:23 »
cum s-ar zice, nimic nou sub soare! :)

Ingrijorarea nu alunga amaraciunea zilei de maine, dar rapeste bucuria zilei de azi. Zig Ziglar.

Offline wonderland

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 4862
Re: Cuvântul din reclama, sufletul comertului
« Răspuns #18 : Sâmbătă, 14 Octombrie 2017, 10:41 »
Se pare ca au evoluat lucrurile si in serviciile funerare. Despre care, apropo, se tot vehiculeaza ca ar fi una dintre cele mai profitabile afaceri ale momentului.
Iata ca cineva s-a gandit, fie si ca banc, sa introduca si niste servicii de animatie.

Doamne fereste!!!!  :uglystupid2:  :faint: :happy:

sursa foto: de pe net :)
Ingrijorarea nu alunga amaraciunea zilei de maine, dar rapeste bucuria zilei de azi. Zig Ziglar.

Offline wonderland

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 4862
Re: Cuvântul din reclama, sufletul comertului
« Răspuns #19 : Duminică, 04 Februarie 2018, 10:39 »
Stiu, sunt postari la care pare ca vorbesc singura  ;D Asta e, recunosc, se mai intampla, dar duminica imi place sa rasfoiesc printre articolele proprii si sa le mai scutur de praf. Tot un fel de a-mi face reclama, si asta, nu?  :2funny: Sau, nu!  ;)

Azi am dat peste o postare amuzanta. Cineva sesiza ca exista pe net o reclama, din aia agresiva care iti intra ca musca-n ochi cand intri pe cate un site,  de-ti vine sa te plesnesti peste fata sau peste ecran, depinde, la un gel.
Unul care costa o gramada de bani, evident, are efecte miraculoase, cum altfel, doar ca, daca ai habar oleaca de anatomie, te ia cu frison ori cu hohote de ras:
Reclama  incearca sa te convinga senin ca gelul te ....” scapa de prostata intr-o saptamana”.
 :oops:
Ingrijorarea nu alunga amaraciunea zilei de maine, dar rapeste bucuria zilei de azi. Zig Ziglar.

Offline Rentzi

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 442
Re: Cuvântul din reclam?, sufletul comer?ului
« Răspuns #20 : Duminică, 04 Februarie 2018, 11:28 »
 :2funny:  :2funny:  :happy: :idiot2:

Offline wonderland

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 4862
Re: Cuvântul din reclama, sufletul comertului
« Răspuns #21 : Duminică, 04 Martie 2018, 06:42 »
Incerc sa inteleg ce-a fost in capul lor?! Bine, ma intreb si cati bani au castigat cu aceste campanii .
Ce vaca esti, acum si...  :blush:


Unii afirma ca ar fi o reclama misogna. Mie mi se pare doar stupida. Totusi, amuzanta, dar nu stiu daca in sensul cautat de ei. Oare ei stiu ce-au vrut sa spuna?

Cred ca indeplineste bine cel putin cateva criterii pentru o reclama reusita: atrage atentia, te pune pe ganduri, ba chiar te lasa masca :))))
Acu nu stiu daca te si face sa te repezi la raftul cu pricina. Nu are niciunul dintre cuvintele pomenite in postarea initiala.
Doar asa, de consolare. Uite, domle, sunt si vaci mai mari?... Bine, macar, ca au pus un metru, nu un cantar.  :2funny:
Ingrijorarea nu alunga amaraciunea zilei de maine, dar rapeste bucuria zilei de azi. Zig Ziglar.

Offline wonderland

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 4862
Re: Cuvântul din reclamă, sufletul comerțului
« Răspuns #22 : Miercuri, 30 Mai 2018, 07:48 »
Gura pacatosului... ;D


Ingrijorarea nu alunga amaraciunea zilei de maine, dar rapeste bucuria zilei de azi. Zig Ziglar.

Offline wonderland

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 4862
Re: Cuvântul din reclamă, sufletul comerțului
« Răspuns #23 : Sâmbătă, 14 Iulie 2018, 07:26 »
Nu sunt prea sigură unde e mai potrivită postarea mea. Am vrut să o pun la întâmplări hazlii, dar m-am gândit că iar voi rămâne singura care se simte amuzată.  :giggle:

Hai să zicem că e pentru topicul ăsta. Apropo de cât de importante sunt cuvintele din reclamă, în funcție de cum activează sau rezonează la o nevoie.
Si apropo de stilul celor care promovează un produs sau un serviciu.

Din când în când mă sună unii care vor să mă convingă să activez mobile banking.
Prima dată, am încheiat repede discursul șablon, rostit cu vocea și intonația robotizate cu care ne abordează operatorii sau agenții de vânzări.
Am întrebat:
Pentru optiunea asta am nevoie de un smartphone, nu?
După o scurtă pauză, în care parcă am auzit și un înghițit în sec, tipul îmi raspunde, cu un ton ieșit din șablon si clar în lipsă de replică: Da....
Deocamdată am un telefon obișnuit, deci n-are rost să pierdeți vremea convingandu-mă.
Am înțeles...Multumesc. O zi bună bla bla bla

Zilele astea mă sună o doamnă-domnișoară entuziastă.
Mă ia cu tot tacâmul - convorbirea înregistrată, continuarea convorbirii reprezinta acordul meu, sunt de acord, da, nu....știti voi.
După care o ia cu avânt să-mi prezinte măreața opțiune de activare a mobile banking.
Acu nu mai aveam argumentul cu smartphonul, decât că e unul simpluț,  dar o întrerup să o întreb:

Care ar fi avantajele, comparativ cu online banking?
Puteți vedea în orice moment contul, tranzacțiile.... nu-s ce mai spunea, fericită că are un răspuns gata pregătit la întrebarea mea, că iar am întrerupt-o
De ce mi-aș dori asta?
Pauză... pauză... pauză. Hai să o salvez, zic
Multumesc, dar chiar nu doresc să știu în orice moment ce am în cont.
(în gândul meu - știu și fără să mă uit. Nici măcar  în email nu vreau să știu ce mesaje am, în orice moment. Nici la telefon nu sunt mereu atentă. Tolerez foarte bine apelurile pierdute, la care pot să răspund când vreau sau pot io)

Pauză, mai scurtă, semn că s-a redresat, chiar dacă n-avea răspuns presetat la replica mea.
”Dacă vă răzgândiți, în orice moment.... ”
Sigur, multumesc, o zi frumoasă, pa și pusi...

Eu chiar sunt sinceră când pun întrebările astea iar scopul meu nu e să pun neapărat în încurcătură pe cineva.
Dar dacă n-am această nevoie, ”de a ști în orice moment”, ce să le fac? Să găsească alte avantaje cu care să mă agațe.  ;D
Ingrijorarea nu alunga amaraciunea zilei de maine, dar rapeste bucuria zilei de azi. Zig Ziglar.

Offline wonderland

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 4862
Re: Cuvântul din reclamă, sufletul comerțului
« Răspuns #24 : Sâmbătă, 14 Iulie 2018, 12:02 »
și, ca să revin la nota în care am lansat acest topic... e doar un anunț, dar cred că trezește mai multe senzații decât orice reclamă  ;D
Ingrijorarea nu alunga amaraciunea zilei de maine, dar rapeste bucuria zilei de azi. Zig Ziglar.

Offline wonderland

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 4862
Re: Cuvântul din reclamă, sufletul comerțului
« Răspuns #25 : Duminică, 05 August 2018, 07:15 »
Hai, că-i simpatic mesajul. E și asta o metodă  de a convinge cumpărătorul, să-l faci să zambească.

Provocare: dacă era neserios, ce ziceți voi că ar căuta?
foto de pe net

Ingrijorarea nu alunga amaraciunea zilei de maine, dar rapeste bucuria zilei de azi. Zig Ziglar.

Offline drlove

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 14
  • Sunt o persoana sociabila,comunicativa,educata.
Re: Cuvântul din reclamă, sufletul comerțului
« Răspuns #26 : Duminică, 30 Septembrie 2018, 12:53 »
O intrebare retorica este una la care nu exista raspuns.Deci?
:*

Offline wonderland

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 4862
Re: Cuvântul din reclamă, sufletul comerțului
« Răspuns #27 : Duminică, 10 Februarie 2019, 08:02 »
sau una la care raspunsul e...clar, subanteles, implicit.
(raspund eu, tardiv,  vad ca drlove a aparut, a facut valuri vreo doua zile pe forum si a disparut.  ::)

Intrasem ca mi-am amintit de reclamele la dureri de cap, de oase, de fortificare, de constipatie sau impotriva ei, de prostata, de cistitita, de mancarimi, usturimi, uscaciune, de hemoroizi etc etc. Mai adaugati voi, ce mi-a scapat.

partea cu reclamele e amuzanta, pana la un punct. Dar, observ ca strategia nu e sa ne motiveze pozitiv, ci sa ne inspaimante. Ba, chiar sa ne faca sa ne simtim umili si ridicoli cat de betegi, constipati sau dimpotriva, putem fi.

Iar mesajele pot fi ciudate de-a dreptul. Ca in reclama in care iti spune ca poti sa mananci linistit, orice si cat de mult doresti, daca iei pastiluta aferenta pentru bila.  :faint:

Reiau (ca parca am mai avut o incercare) intrebarea - pe voi ce reclama va enerveaza rau de tot?

Ingrijorarea nu alunga amaraciunea zilei de maine, dar rapeste bucuria zilei de azi. Zig Ziglar.

Offline Louie

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 246
Re: Cuvântul din reclamă, sufletul comerțului
« Răspuns #28 : Marţi, 12 Februarie 2019, 23:15 »
Pe mine ma enerveaza toate reclamele.
Ai dreptate wonderland, este asa o explozie de reclame la medicamente, incat parca am fi o tara intreaga de bolnavi inconstienti si trebuie sa ni se deschida capul ca sa intelegem ca medicamentul cutare iti repara ficatul sau celalalt digestia. Ca sa nu mai spun ca stiu precis un medicament la care i se face intens reclama si nu are absolut nici un efect. Si o spun din experienta mea si a cunoscutilor mei care l-au folosit. Mai nou am observat ca si medicii de familie au inceput sa recomande medicamente de pe la TV.
Din ce am vazut, cam 70% din reclame sunt numai reclame la medicamente. Industria farmaceutica pompeaza masiv in publicitate.
Stateam intr-o seara in trafic, intr-o coloana nesfarsita de masini si neavand ce face m-am uitat si eu la magazinele de la parterul blocurilor. De fapt magazine nu mai sunt. Sunt banci, sali de jocuri si farmacii.
M-a bufnit si risul. Faci credit la banca, intri in sala de jocuri, apoi la farmacie sa iei pilule. La parterul unui bloc erau 4 farmacii (binenteles firme diferite) una langa alta, o sala de jocuri si doua banci. Ma gandeam ca am timp sa iau ceva Paracetamol de la farmacie cat stau in trafic  ;D
Poate o sa deschid subiectul cu traficul pe Chat  :)
Dar sa revin la subiect ca sa nu fiu off topic...
Problema cu reclamele este ca desi nu le dai atentie, indiferent cum, plecand din camera, vorbind la telefon, ele prin repetitie sunt inregistrate in subconstient.
Nu vi s-a intamplat niciodata sa mergeti la cumparaturi si sa ramaneti pironiti in fata unui raft, privind un produs si incercand un sentiment de deja-vu?
"Asta parca-l stiu de undeva, pare a fi bun!"? Sau ma rog, ceva asemanator.
Dar asta este un subiect foarte vast.
Binenteles ca reclama la un medicament trebuie sa te inspaimante, altfel cine ar mai cumpara acel medicament daca nu ti s-ar spune inainte ca ficatul tau este distrus total si te refaci numai si numai cu acel medicament?
Sunt ani de zile de cand nu am mai vazut o reclama conceputa in mod profesionist. Toate reclamele sunt STAS  ;D
A! Si ati observat ca obligatoriu imbracamintea personajelor, decorul, toate au aceleasi culori ca si produsul? Asta e o regula in publicitate la fel ca aceea in care intotdeauna personajul va tine produsul in mana intr-un mod nenatural. Adica in asa fel incat sa se vada foarte clar denumirea acelui produs.

Nu pot sa inchei un asa lung raspuns fara niste reclame. De data asta realizate in mod profesional (zic eu)  ;D

www.youtube.com/watch?v=HSRieuzms24



   
„Cele mai importante două zile din viața ta sunt ziua in care te-ai nascut si ziua in care ai aflat de ce" - Mark Twain