Vreau sa explic inca o data celor care nu inteleg cum se desfasoara lucrurile intr-o agentie de turism, cu licenta si cu responsabilitatea turistilor. Samiza mi-a dat telefon din agentie, suparata pe modul in care unii nu vor sa inteleaga anumite aspecte pe care le explica, le motiveaza, dar in zadar, se continua cu telefoane, Email-uri etc. Sa stiti ca nu putem lucra sub presiunea "vreau" si "nu inteleg". Stiu, fiecare ne dorim anumite lucruri si suntem suparati daca nu le obtinem si de cele mai multe ori cautam vinovati pentru ca nu ajungem la ce vrem.
Am explicat f.clar cat am putut de detaliat, care este procesul de inscriere - rezervare - confirmare. O mai fac inca o data:
- odata ce v-ati inscris la o actiune primiti automat un Email de rezervare ce contine datele de agentie. Daca este actiune interna se face plata avansului, singurul care garanteaza locul in excursie, iar la vacantele externe trebuie trimise documentele de identitate si asteptat confirmarea de disponibilitate.
- dupa efectuarea platii, indiferent daca ne-ati trimis copie sau o simpla instiintare ca ati facut plata avansului, agentia asteapta extrasul de cont, singurul document care arata ferm ca s-au incasat banii. Fetele din agentie prelucreaza aceste incasari pe site si in contabilitate. Pe site pt evidenta incasarilor/participant, iar in contabilitate pentru ca emiterea unei facturi la orice suma incasata este obligatorie. In baza operarii pe care o fac fetele pe site se primeste un Email de confirmare a incasarii. Procesul de la plata pana la primirea confirmarii dureaza 3-5 zile, am scris si acest lucru pe site.
La carnaval, pt ca aici suntem: am lansat actiunea in ultima zi inainte de plecarea la Odorhei. Cand ne-am intors si am inceput munca de birou erau 60 de inscrieri. Pe 40 locuri, adica atatea cate are Pensiunea Sibiel. Am explicat motivele pentru care nu mai cazez in alte pensiuni si atunci singura posibilitate era sa organizam 2 carnavaluri. Am crezut si sperat ca se poate obtine intelegere in a muta, a aranja astfel lucrurile incat toata lumea sa fie multumita. Intelegere a venit din partea catorva vechi, dar si asa platile care s-au facut pt evenimentul 17 - 19 au ajuns la 50.
Pentru ca acest carnaval chiar este un caz special, (cu 50 de plati in 3 zile libere) m-am implicat si eu. Am discutat cu Samiza sa determine din extrase care au fost primii 40, iar ce este peste, sa fie anuntati ca nu avem pentru ei decat 2 solutii: sa se mute pt 10 - 12 februarie sau sa le trimitem avansul inapoi. De aici un intreaga discutie, care blocheaza de 3 zile activitatea agentiei, asta in conditiile in care sunt 2 lucruri superurgente: trebuie inchis Maroc-ul din martie si definitivata logistica Kopaonik pentru ca mai avem doar 2 saptamani.
Faptul ca ati primit o factura la Carnaval nu inseamna ca ati avut confirmat locul, am avertizat deja incepand din 4 ianuarie ca este over booking. Am promis ca o sa ne implicam sa incercam mutari, dar daca doar 3 -4 au vrut, ce puteam sa facem? Faptul ca ati efectuat o plata, ne-a obligat la intocmirea facturii si la transmiterea documentului, am explicat, asa impune legea. V-au explicat fetele, Samiza, nu stiu in cazul fiecaruia din cei peste 40 cum ati ajuns sa fiti informati, acum va explic si eu.
Cei care ati fost contactati pt a fi anuntati ca sunteti peste 40 si ca astfel nu va putem asigura locuri in Pensiunea Sibiel, am rugamintea sa raspundeti agentiei care dintre cele 2 solutii le preferati:
- mutarea pe 10 - 12 februarie
- returnarea banilor intr-un cont indicat
Si apropo de mutarea pe 10 - 12 februarie: SC este o actiune de socializare in grup, dar nu in acelasi grup. Nu putem garanta asa ceva. Sunt excursii cu locuri limitate, in care nu avem solutii de suplimentare. Si interesul vostru este cred acela de a cunoaste cat mai multa lume, sa nu va opriti doar la 2-3 pe care i-ati cunoscut intr-o anumita actiune.
Va rog mult, avem suficient de mult de lucru si avem nevoie de atentie si liniste pentru pregatirea excursiilor, incercati sa treceti peste sentimentul de suparare personala si nu ne mai tintiti pe noi. Incercam, mana asta de oameni care lucram pentru Singles Camp sa oferim cat mai multe si cat mai bine, nu cred ca meritam sa fim asaltati cu lucruri care efectiv nu se pot rezolva.
Este un subiect inchis aici, de acum tot ce povestim o sa fie legat doar de organizare si detalii.