Autor Subiect: Hotelurile care au primit in 2017 cele mai bune review-uri  (Citit de 1229 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 10879
Hotelurile care au primit in 2017 cele mai bune review-uri
« : Luni, 05 Februarie 2018, 07:56 »
Am gasit o lista a hotelurilor care au fost cel mai bine cotate de turisti. Ma gandeam ca interesant si poate util sa vi le arat si voua. Mai intai insa niste observatii si recomandari.

Lista de mai jos nu contine cele mai frumoase, adica ma luxoase hoteluri din lume, ci cele care au fost maxim apreciate de turistii care le-au vizitat. Pentru ca am avut si eu o locatie turistica, va pot spune ca este extrem de greu, daca nu cumva imposibil sa multumesti la cel mai inalt nivel pe toti si sa obtii punctaje maxime la feed-back-uri. Din cateva motive foarte simple: nu toata lumea are cultura turistica necesara, reperele de clasificare cunoscute, apoi exista subiectivismul, perceptia, nevoile etc etc.

Exista categoria "mofturosi prosti" - adica aceia pe care nu-i poate multumi nimic. Habar n-au ce ar trebui sa primeasca pentru banii platiti hotelului, n-au nici o notiune despre clasificare, nu au repere de apreciere, au o fire conflictuala, sindromul persecutiei si ca efect este notarea cu "terible". Daca rasfoind feed-back-uri, dati de unele locatii care au 200 de "excellent" si 4 de "terible", cititi argumentele pentru care cei 4 au notat locatia la cel mai de jos nivel. O sa va convingeti de ce v-am spus... ::)

Apoi exista o categorie de "sclifositi". Cucoane poleite, imbalsamate si cu nasul pudrat, ce incearca sa afiseze un aer aristocratic, insotite de barbati "carucior", trancalai cu zurgalai. De aici nu te poti astepta decat la niste remarci idioate, nelimpezite, incoerente, venite dintr-un creieras mic mic, din care nu se poate scoate nimic mai mult...

Exista apoi exigentii. Cunosc ceea ce trebuie sa se intample intr-un hotel, sunt umblati si rafinati. Au insa o stacheta foarte ridicata, cu siguranta si pentru ei personal, nu doar pentru locatiile in care stau. Sunt destul de duri in a-si exprima observatiile, dar care fiind fondate trebuie luate in seama de hotelier si la fel de cei care urmaresc feed-back-urile. Rar dau "terible", cel mai adesea o nota doar de trecere, un "satisfacator". La aceasta categorie am o observatie: nu inteleg anumite particularitati, nu accepta situatii si nici un fel de motivatie. Din pacate azi, nu doar la noi ci in intreaga lume se manifesta o scadere a calitatii serviciilor umane, tot mai putini inteleg ce inseamna "hospitality".

Categoria entuziastilor. Oamenii astia sunt mereu pozitivi, chiar daca ii duci intr-o baraca, in conditiile in care gasesc ceva in jur care sa le placa si sa ii incante, o sa sa zica: excelent! Starea asta de bine sa castiga si prin ceea ce destinatia ofera, nu doar locatia. Ah da! - era sa uit, depinde mult si de cei cu care pleci in vacanta. Daca persoana sau grupul cu care pleci sunt super ok, atunci ajungi usor in categoria entuziasti.

V-am prezentat din multele categorii de turisti unele extreme, care afecteaza media feed-back-urilor. Ca hotelier daca ai ghinionul sa prinzi intr-un an 3-4 din primele 3 categorii...salut top "best of".  :-[ Daca in schimb ai norocul sa dai peste entuziasti, media ti se ridica, chiar si mai putin meritat.

Deci un clasament ca cel pe care l-au prezentat cei de la tripadviser, este influentat...dar in linii mari el indica locurile apreciate pe merit.

Problema mare este ca oamenii nu scriu cand le este bine, pentru ca ei considera asta o normalitate. Care da, intradevar asa este, trebuie sa primim ceea ce ne este promis si primim. Doar ca este bine sa invatam in general, sa ne spunem parerea, sa aratam ce e bine si ce este rau. Sa avem opinii. Extrapolat, din lipsa opiniilor se creaza acea situatie care convine de minune oportunistilor, obisnuiti si antrenati sa profite de lipsa reactiilor. Ma uit la scena politica si ceea ce vad pe toata linia de esichier sunt oameni pe care imi pare rau, dar nu-i vad din punct de vedere al capacitatii, sa organizeze ceva. Sunt persoane mediocre, lipsite de calitati reale si constienti de asta incearca sa sara treptele sociale prin tupeu si obraznicie. Stiind ca procedand astfel oamenii de bun simt le creaza culoar, dandu-se la o parte. Asociez scena politica cu o cocina creata voit, care este lasata intentionat nespalata, nedezinfectata, pentru a speria pe cei "curati" sa intre. Fara "intrusi", stiu ca isi pot face jocul nestingheriti in gramada lor de mizerie...Sunt convins ca daca ar veni cineva cu furtunul si peria sa curete cocina, ar fi linsat pe loc...

Dar hai ca am luat-o pe aratura, discutam de ceva frumos, hoteluri, vacante si am ajuns la...politica. Asa ca revin aici pentru un sfat. Daca doriti sa rezervati ceva, niciodata nu va luati dupa extreme, acestea nu trebuie nici sa va sperie, nici sa va incante. Luati ca indicative, feed-back-urile celor echilibrati, real-argumentativi, sunt convins ca ii recunoasteti usor dupa modul in care scriu... :)

Hai sa vedem acum lista. Cu promisiunea ca am sa revin cu una a hotelurile de lux, de fapt un top al acestora.


Gilli Lankanfushi, Male, Maldives


Hanoi La Siesta Hotel & Spa, Hanoi, Vietnam


Viroth’s Hotel, Siem Reap, Cambogia


Tulemar Bungalows & Villas, Manuel Antonio Costa Rica


Baraza Resort and Spa, Bwejuu, Tanzania


Umaid Bhawan Palace, Jodhpur, India


Hotel Belvedere, Riccione, Italy


The Nantucket Hotel & Resort, Nantucket, Massachusetts


La Reserve, Paris, France


Nayara Springs, La Fortuna de San Carlos, Costa Rica


Hanoi La Siesta Hotel Trendy, Hanoi, Vietnam


Shinta Mani, Siem Reap, Cambodia


Kayakapi Premium Caves, Cappadocia, Turkey


The Leela Palace, Udaipur, India


Hotel 41, London, England


Baros, Maldives


Belmond Palacio Nazarenas, Cusco, Peru


The Killarney Park Hotel, Killarney, Ireland


The Milestone Hotel and Residences, London, England


Hotel Estalagem St Hubertus, Gramado, Brazil


The Oberoi, Pointe Aux Piments, Mauritius


Aria Hotel, Budapest, Hungary


Qunita Jardins do Lago, Funchal, Portugal


The Tuscany, Providenciales, Turks & Caicos


Eden Rock, St Barths

Offline Tania55

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 292
  • Tineretea = puterea de adaptabilitate
Re: Hotelurile care au primit in 2017 cele mai bune review-uri
« Răspuns #1 : Luni, 05 Februarie 2018, 22:16 »
Mie imi plac toate locatiile !!!   :D   :love:

Offline costi31

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 308
Re: Hotelurile care au primit in 2017 cele mai bune review-uri
« Răspuns #2 : Duminică, 04 Martie 2018, 13:27 »
Eden Rock ,St. Barths  :love:  :yeah: