Dana-dana, trebuie sa va amintesc ca transportul pana la destinatie nu se afla la “servicii incluse”. La actiunile noastre vin oameni din toata tara, nu doar din Bucuresti sau mai stiu eu ce slt oras. Astfel ca nu se poate oferi un transport in grupaj. Daca ati urmarit pe site explicatiile noastre deja cunoasteti acest lucru. Cu ce incercam noi sa ajutam este sa propunem pe forum un transport din locul de unde se presupune ca vin cei mai multi participanti: Bucuresti. Dar daca nu se strang suficienti incat sa fie rentabil pt cei care vin de acolo ramane doar varianta grupajului pe masini sau a organizarii transportului individual. Pt grupaje exista forumul, subliniez, SINGURUL LOC IN CARE SE FAC ANUNTURILE SI COMUNICARILE. Acest lucru este scris foarte explicit la fiecare excursie si pentru ca inscrierea si rezervarea inseamna parcurgerea detaliilor organizatorice, acceptarea si asumarea acestora, intelegem ca stiati ca DOAR pe forum se fac comunicari. Atunci nu inteleg de ce ati sunat la 21.45 seara...
Am explicat pe site, acolo unde mi-am dat numarul de telefon sa fiu sunat DOAR in situatii de urgenta. Realizati ca puteti panica pe cineva cu un telefon nocturn? Ca sunati ne putem gandi pentru moment la ce este mai rau, ca s-a intamplat ceva cu parintii nostri? Pentru ca la acea ora nimeni altcineva nu ar avea de ce sa sune. Norocul meu (daca poate fi numit asa) si al sotiei este ca de cateva zile sunt bolnav si am lasat tf pe silent, urmand sa mai uit doar din cand in cand sa vad daca este ceva urgent. Asa ca am vazut doar dimineata apelul nepreluat si am observat ca este acelasi trecut aici pentru a fi contactata.
Deci Dana-dana, nu comunicam telefonic, nici eu, care sunt plecat mai mult de jumatate din zilele din an, nici agentia, care la fel am explicat clar pe site, lucreaza DOAR in sistemul online. Nu este nimeni acolo care sa astepte telefoane, sa le redirijeze, sau sa dea informatii.
La mii de oameni care participa impreuna cu noi, din timp in timp mai aapre cineva care isi doreste alte reguli, neintelegand ca ele sunt deja fixate si ca decurg din altele impuse pe care trebuie sa le respectam. Cum este de exemplu GDPR. Ati auzit de protectia datelor personale? Noi aplicam GDPR de acum 10 ani, nepunand la dispozitia nimanui telefoane sau date despre alti participanti. Acum ESTE INTERZIS PRIN LEGE. Ramane deci forumul, o platforma moderna, care poate, daca este inteleasa, sa ajute foarte mult. Credeti ca sunt persoane pe aici care ar accepta sa le dau numerele de telefon, indiferent pentru ce? Va spun eu ca nici o persoana responsabila si care tine la intimitatea ei, nu ar accepta asa ceva.
Am vazut ca agentia a scris ca ajuta (trebuie inteles ca ajutor nu inseamna obligatie, asa cum am vazut ca tratati acest lucru din moment ce ne dati un telefon la care sa fiti apelata si un loc din care sa va ia "autocarul agentiei") cu organizarea unui transfer pana la locatie, daca inca nu au comunicat felul in care o s-o faca inseamna ca mai asteapta niste detalii sau analizeaza optimul, astfel incat sa platiti cat mai putin. Dar cu siguranta raspunsul va veni aici pe forum in timp util. Rezolvarea nu inseamna insa un autocar care sa adune persoanele de prin oras, nu stiu de unde s-a inteles asa ceva, am recitit ce a scris agentia si nu apare o asemenea informatie. O sa fie un punct de intalnire de unde o sa se plece spre Raul Sadului, la o ora care sa permita ajungerea la timp la programul excursiei. Iar telefonul de contact o sa fie cel al insotitorului de grup, de aceea este trecut la informatii pentru ca in situatii de urgenta sa poata fi apelat.