Singurul mod de prezentare, de inscriere, de rezervare si de informare este cel online. 

Orice informatie suplimentara, cu privire la ora, locul si modul de intalnire, precizari sau modificari ulterioare, completari cu noi detalii, recomandari de calatorie, anunturi, toate acestea le gasiti DOAR PE FORUM, pe pagina dedicata excursiei la care v-ati inscris. Consideram ca explicand de la inceput acest lucru, fiecare inscris a luat la cunostiinta, a inteles si acceptat forma noastra de informare.

Deci nu asteptati sa fiti anuntati prin Email-uri, telefoane, alte forme de comunicare, despre precizari, modificari, informatii, de asemenea va rugam sa intelegeti ca nici in club, nici in agentie NU exista asa numitul serviciu de “asistenta cu clientii”. Sunand nu faceti altceva decat sa intrerupeti munca si atentia unui operator din agentie. Pentru ca timpul in agentie este foarte pretios, va rugam mult sa respectati ceea ce am explicat, sa va adaptati informarii online si sa sunati doar in caz de urgenta.

Profilul celor care participa la actiunile clubului permite cu usurinta informarea si interactiunea cu o platforma de dialog online, foarte simpla, de altfel si accesibila. Consideram de asemenea ca oricine interesat si cu respect pentru munca altuia isi poate rupe cateva minute pentru a citi comunicatele noastre.

Fiecare excursie are in partea superioara, un buton foarte vizibil care indica:DETALII PE FORUM. Dand CLICK pe el, ajungeti pe pagina de forum dedicata excursiei pe care o urmariti.

Trebuie precizat ca oricine poate citi si urmari forumul, dar daca nu aveti cont si sunteti logat, nu veti putea comunica pe platforma, cu ceilalti.

Va informam ca se lucreaza la un nou website, ceva nou in turismul online din Romania, in care fiecare membru al clubului va avea acces la pagina lui, in care va gasi: inscrierile pe care le-a facut, daca acestea s-au transformat in rezervari, ce plati a efectuat si cand, ce mai trebuie sa achite la fiecare excursie.