Autor Subiect: Cum se desfasoara concursul de fotografii, regulamentul si care sunt premiile  (Citit de 21566 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline theo365

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 418
Re: Cum se desfasoara concursul de fotografii, regulamentul si care sunt premiile
« Răspuns #15 : Sâmbătă, 24 Septembrie 2016, 15:50 »
 

Offline theo365

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 418
Re: Cum se desfasoara concursul de fotografii, regulamentul si care sunt premiile
« Răspuns #16 : Sâmbătă, 24 Septembrie 2016, 15:56 »
  O zi buna tuturor, :flori:

Offline EmBo

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 907
  • Bine ai venit in grupul nostru!
Re: Cum se desfasoara concursul de fotografii, regulamentul si care sunt premiile
« Răspuns #17 : Duminică, 25 Septembrie 2016, 19:20 »
Am citit si eu cu atentie regulamentul cu privire la -Concursul de fotografie- [...]
Din cate observ in  clasamentul general , la concurs au participat 36 de votanti , desi in realitate au fost 39 , fiind omisi 3 dintre ei [...]

:)
Atentie la primul paragraf din Regulament in care se spune clar ca un participant la concurs (inclusiv votantul) trebuie sa aiba minim 3 postari anterioare.
Verifica te rog cate postari au cei trei omisi.
Acum te-ai lamurit?

In ceea ce priveste schimbarea modului de intocmire a clasamentului, raman in continuare pe varianta actuala, cea a insumarii punctelor obtinute, aceasta fiind metoda cea mai utilizata si cea mai obiectiva de clasificare.

Offline Myk

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 29
Salutare
Legat de sistemul de votare ... sunt persoane care au participat la excursii si nu au simtit nevoia sa posteze deoarece informatiile de pe site sunt mai mult decat suficiente (multumita lui Gigi si echipei).
In acest caz se anuleaza voturi valabile exprimate prin buna credinta Chiar daca nu au minimul necasar de postari (datorita informatiilor postate la fiecare excursie).

Poate aici ar trebui re-gandita/inlocuita cu "Pot vota doar cei care au  conturi create cu minim o luna inainte de inceperea votarii."  

Offline theo365

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 418
Hello,
 Cu riscul de a ma repeta , subscriu la ce scrie Gigi aici , si anume -

- Concursul are drept scop alegerea celei mai bune fotografii a lunii, pe baza voturilor exprimate de catre membrii SinglesCamp -
 Voturi , nu puncte , pentru ca e de la sine inteles ca  pt. locul 3 daca se acorda -1- punct , degeaba ai voturi la un nr. max . ca tot nu castigi  !!!!!

Offline theo365

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 418
 A iesit pe locul 3- o poza care ....suna bizar  , dar asta e pura realitate,  a avut doar 2 voturi -pt. locul 3- din 9 .... ;D ;D :o , ea fiind clar preferata locului -1- (2)
 

Offline noiembrie

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 759
  • Bine ai venit in grupul nostru!
In gandirea mea, scopul acestui concurs de fotografie este stimularea comunicarii pe forum.
Nu exista norme tipice unui concurs de arta fotografica, totul ramane la alegerea si placerea noastra.
Dupa cum vedeti si opiniile diferite au starnit comunicare...nu e asa de greu sa comunicam liber!

Offline theo365

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 418
 *|* *|* ..... totul ramane la alegerea si placerea noastra.
Perfect deacord, si daca tot -aleg- , dragii de ei -votantii-, sa-i si -auzim- ..... *|* *|* :flori:

Offline EmBo

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 907
  • Bine ai venit in grupul nostru!
@ Myk, ti-a explicat noiembrie (careia ii multumesc pentru interventie) foarte bine de ce am pus un numar minim de postari pentru participanti. Sper ca ai inteles ca vreau sa stimulez participarea activa la forum, nu doar contemplare pasiva si eventual cate un vot odata la doua luni.
De fapt acesta este scopul concursului: sa participam mai activ la viata comunitatii, sa ne cunoastem mai bine si sa comunicam mai mult.

@ theo365, in editia aceata (2016) a concursului, raman pe regulamentul existent. La anul, in 2017, pe baza experientei de anul acesta, daca se dovedeste ca sunt necesare imbunatatiri, voi reanaliza Regulamentul si-l voi modifica. Daca ai si alte propuneri, te astept cu ele aici.

Offline Dan_I

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 37
Re: Cum se desfasoara concursul de fotografii, regulamentul si care sunt premiile
« Răspuns #24 : Duminică, 20 Noiembrie 2016, 22:02 »
S-a prelungit perioada la concursul din Septembrie sa poata si Mos Craciun sa puna poza cand coboara pe horn ?  Daca tot prelungiti cu 15 zile la nesfarsit anuntati-ne si pe noi.

Offline EmBo

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 907
  • Bine ai venit in grupul nostru!
Dan_I, inteleg ca esti nerabdator sa inceapa votarea, dar avem prea putine poze in concurs. In cele doua luni care sunt vizate in actuala editie a concursului (septembrie si octombrie) s-au organizat 11 actiuni la care au participat circa 220 membri SCT, iar pana aacum sunt doar 10 concurenti, prea putini pentru a inchide perioada de postare. Mai asteptam, mai indemnam, mai indrumam, mai facem putina publicitate concursului, in asa fel incat sa reusim ca aceasta editie sa fie una competitiva.
Poate mai pui si tu 2 poze (ai dreptul de a participa cu 4 imagini), poate mai mobilizezi si tu pe cativa dintre cei cu care ai fost in excursii sa participe, ce zici? Da-ne o mana de ajutor ca sa avem o cat mai mare participare. Asta ar trebui de fapt sa faca cat mai multi dintre membrii SCT, ca, in afara de stricta participare la actiunile turistice, sa iasa din starea de privitor pasiv si sa devina adevarati membri activi, cu postari pe forum, prin impartasirea impresiilor, cu participari la concursuri, contribuind la constituirea SCT ca o comunitate puternica de oameni care comunica activ si isi impartasesc ideile si valorile.

Offline Rodica_I

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 711
in atentia lui Emil si a lui Gigi , :)
plecand de la de ideea de decernarea premiilor la.... Consanta  ;) si vazand ce interes a starnit acea petrecere din Bucuresti , ma gandeam ....
ce ar fi sa organizati (organizam ) odata pe luna , odata la 2 luni .., sau de cate ori credeti ca e necesar, cate o petrecere  de o zi sau 2 in care :
    • sa prezentam pozele din concurs , ... poate si o rubrica cu filmulete de 10 min sau /si poze haioase dar pe care nu le putem posta pe forum.....
    • decernarea premiilor
- dupa decernare, petrecere , daca-s doua seri ambele seri urmate de petrecere
- poate o rubrica de poze" profesionale "  si una poze haioase ...
- filmuletele initial sa fie votate intai pe forum  doar dupa nume .
- cu punctajul de pe  pe forum si al celor prezenti , "dar care sa vina cu temele facute "

Locatia ideala in Bucuresti , sau poate combinam ideea cuiva de pe forum  de fiecare data in alt oras ...
castiga orasul cu cei mai multi interesati si participanti la aceea actiune  :)

La Constanta ajut cu draga inima dar cred ca avem sanse doar in extrasezon...macar sa castige vreodata Constanta... :smitten: :smitten:

Offline Misona

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 290
Da! Da! Da! Rodi...ideea e super  :flori: :flori: :flori:

Si ca sa continui idea, ce ar fi daca lansarea Calendarului Singles Camp ar avea loc intr-un cadru mai intim si in loc sa il primim prin posta, ne-am strange in marile orase (le-a mai enumerat Gigi: Buc, Constanta, Iasi, Cluj, Oradea si pot fi si altele) si sa il primim la fata locului in cadrul unei reuniuni prea sfintite si marite??

Proiectam toate pozele din concurs, punem si filmulete, cum spui, aratam si pozele haioase, depanam amintiri din actiunile din anul trecut.. ar putea fi foarte frumos.. facem si petrecere evident!

Asa tinem aproape membrii locali si ii punem sa "iasa din casa" si pe cei care fie nu au participat in ultimul an, fie au teama sa se inscrie la o actiune de weekend...

E necesara un pic de logistica... dar nu e imposibil... e drept ca Gigi are nevoie de oameni de la fata locului care sa cunoasca locurile de intalnire, sa verifice sa fie totul ok, etc... implicare cum spun el...

Nu stiu nici in ce stadiu e Embo cu tiparirea calendarului... dar ideea mi se pare super :thumbup: :thumbup: :thumbup: si realizabila, poate chiar in cadrul lunii ianuarie (in functie si de stadiul tiparului)
Viata e ca o piesa de teatru - nu conteaza cat de mult dureaza, ci cum se desfasoara. (Seneca)

Offline EmBo

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 907
  • Bine ai venit in grupul nostru!
Da, ok, idei interesante, dar  :offtopic:.
 :)

Ce-ar fi sa continuam discutia in topicul dedicat, aici:
http://www.singlescamp.ro/forum/index.php/topic,2340.0.html

Offline Dan_I

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 37
Dan_IAsta ar trebui de fapt sa faca cat mai multi dintre membrii SCT, ca, in afara de stricta participare la actiunile turistice, sa iasa din starea de privitor pasiv si sa devina adevarati membri activi, cu postari pe forum, prin impartasirea impresiilor, cu participari la concursuri, contribuind la constituirea SCT ca o comunitate puternica de oameni care comunica activ si isi impartasesc ideile si valorile.

Nu e vorba ca sunt nerabdator pur si simplu imi place sa respect anumite lucruri.  Cât despre atragerea participantilor..... poate ca sunt mult prea valoroase pozele si  nu vor sa le expuna.  De exemplu dupa excursia din Maramures am primit poze de la 3, hai maxim 4 persoane.  Multa lume e comoda si unora le place dosr sa primeasca,  deranjul de a trimite mai departe e prea mare.