Autor Subiect: Croaziera Mediterana 2021 : Barcelona, Cannes, Corsica, Genova, Mallorca, 5Terre  (Citit de 4987 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Balaita Violeta

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 75
Buna Gigi ! Biletele de avion pentru mine si Maria Maris de la Baia Mare se pot achizitiona , ca noi am dat avansul . :)

Offline doina savu

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 97
  • Bine ai venit in grupul nostru!
Buna. Si eu solicit suport ptr bilete avion. Multumesc
Doina

Offline lidia.Iasi

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 188
Buna! Violeta, Doina, cel mai bine ar fi sa trimiteti un e-mail agentiei pt rezervarea biletelor de avion.  Gigi este plecat in Asia si are acces limitat la internet asa ca s-ar putea sa dureze pana va putea sa raspunda.

Offline sultana

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 22
Salutare  tuturor,
 Sper ca sunteti bine sanatosi cu totii si dornici de plecare. Scriu acest mesaj in conditiile in care ieri am citit ca excursia din Turcia cu goeleta din 29 iunie- 4 iulie se amana pt septembrie. Am fost extrem de dezamagita, deoarece eram sigura ca aceasta excursie se va face avand in vedere perioada( mai sunt 40 de zile) dar asta e situatia. Referitor la croaziera din Mediterana sa speram ca va avea loc si nu va incepe al doilea val de pandemie asa cum se trambiteaza la tv ; deci , sa inteleg ca pana pe 29 mai trebuie sa platesc 300 euro, ultima rata.
 Am si o nelamurire referitoare la excursia cu goeleta , cea amanata ( scuze ca intreb pe topicul altei excursii, dar era blocat accesul pe acea excursie,nu stiu de ce), in fine intrebarea este urmatoarea: pt croaziera din Turcia din iunie-iulie trebuia sa platesc pana pe 24 mai inca 430 euro. Daca este amanata pt septembrie  o mai platesc acum sau prin august?
Acestea au fost nelamuririle mele, sper ca nu supar pe nimeni si sper ca va trece, odata si-o odata, situatia aceasta pt ca eu incep sa innebunesc intre betoane.... am pierdut un co in Maramures in mai, un altul din iunie, sa vedem ce va urma. Toate cele bune si pt echipa Bon Voyage Singles Camp multa putere de munca



Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 11461
Sultana iti raspund aici, celalalt topic fiind inchis. Am decis ca solutie anularea cu mutare pe septembrie, pentru siguranta voastra a celor inscrisi. Ratele se re-esaloneaza, pentru ca practic se trece la alta excursie, cu o alta distributie a ratelor. Aceasta operatiune va fi facuta cel mai devreme dupa 1 iunie, in agentie nu se lucreaza la capacitate pana atunci. Abia cand revin fetele la birou se refac contracte, anexe etc. Pana atunci nu e nevoie de plate. Daca o sa fie un alt val, daca nu o sa se poata organiza vom merge mai departe cu amanarea, in casacada. Toata lumea face la fel, asteapta si rezolva ce apare.

MSC a anuntat ca anuleaza toate cursele pana la 10 iulie: "We at MSC Cruises have decided to further extend the halting of all our new cruise departures fleet-wide through to 10 July, in light of the continued extraordinary circumstances the world is facing in connection with the Covid-19 virus global health emergency."

Nimeni nu stie ce va fi, cum o sa se desfasoare lucrurile in continuare. Liniile privesc cu scepticism perioada 11 iulie - 30 septembrie 2020, asta inteleg din comunicat. Sunt aproape sigur ca pana  la 30 septembrie nu vor putea organiza si asigura masuri de calatorie in siguranta pentru un numar atat de mare de pasageri. Incurajeaza lumea inscrisa pentru acea perioada sa se mute, de acolo am tras concluzia. Textul comunicatului care face referire la aceasta: "MSC Cruises will guarantee for all existing bookings on cruises sailing from July 11th until September 30th (not cancelled by MSC) an extension of the flexible Commercial Policy already in place. Guests will be able to reschedule their cruise to a future departure date through to 31 December 2021 of any ship and itinerary of the MSC Cruises fleet at no additional costs."

Cam aceasta este politica la toate liniile, am senzatia ca toti se regrupeaza si se pregatesc pentru plecare cel mai devreme in octombrie 2020. Nu mai devreme. Toti spera in tratamente care sa refaca rapid pe cei infectati, sau chiar in vaccinuri. Pasapoartele medicala si testele la imbarcare nu sunt solutii in cazul croazierelor de mari dimensiuni, pentru ca exista mai multe debarcari in porturi aglomerate.

Asa ca vom vedea ce va fi, cel mai important acum este sa iesim toti sanatosi si riscul de infectare sa scada cat se poate de mult in Romania. Trebuie sa ne gandim si la asta daca vrem sa calatorim si sa fim acceptati afara. Daca vom ramane in zona de risc, atunci e nevoie de carantina la sosirea intr-o destinatie...

Offline doina savu

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 97
  • Bine ai venit in grupul nostru!
Multumesc. E posibil ca in sept-oct sa fiu programata ptr a 2–a interventie chirurgicala la picior ca urmare a incidentului nedericit din Turcia. Din pacate, trebuie sa tin cont ca prin necrozarea operatiei, recuperarea a durat 3 luni in loc de 2 sapt...
In acesta stitiatie, ma avantajaza excursie pana in 1 sept sau vauchere ptr anul viitor. O interventie in prima sapt a lunii sept ma face sa nu pot sa ma comit pana la 15 nov din pacate.
Cand sit se va clarifica, sa imi spui ce varianta as avea.
NB: in sept am achitat si 2 rate ptr Sudul Frantei... Medicul mi-a comunicat ca in eventualitatea valului 2, sa nu imi fac nici un program sept-oct.
Imi pare tare rau dar e deja o probl de sanatate care nu depinde de mine. Multumesc si sa ne revedem sanatosi!!!
Doina

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 11461
Doina, nu stiu la ce te referi. Te rog, comunica lucrurile ce tin de fiecare excursie, atunci cand Samiza trimite Email referitor la solutii. Ea tine evidenta pe baza raspunsurilor voastre la mesajele ei.

Offline doina savu

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 97
  • Bine ai venit in grupul nostru!
La croaziera m-am referit. O sa scriu Samizei dar aceasta a fost prima referire la acest subiect. Mci
Doina

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 11461
Aceasta actiune a intrat in IN CONSULTARE. Urmeaza sa primiti in cursul zilei de maine, 12 iunie 2020, un Email din partea agentiei cu o propunere.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 11461
Astazi s-a transmis din agentie un Email cu propunerea pe care v-am facut-o. Daca nu ati primit mesajul de la Bon Voyage, transmiteti un Email catre agentie, pentru a va retransmite Email-ul. Dupa 5 zile, deci in 17 iunie o sa analizam raspunsurile si daca toata lumea opteaza pentru solutia propusa, o sa ne adresam MSC. Trebuie insa ca mai intai sa aleg o perioada de croaziera pentru anul viitor. O sa vad zilele urmatoare care este programul celor similare cu a noastra si am sa va anunt aici la ce m-am gandit. Poate veniti si voi cu alegeri, pentru a-mi fi mai usor.


Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 11461
Toata lumea a fost de acord cu mutarea actiunii noastre din octombrie 2020, in aceiasi perioada a lui 2021. Ma bucur ca ati inteles si ati luat decizia cea mai buna. Asa cum am explicat, croazierele au sa porneasca pana atunci, dar pentru a evita orice emotii, a fost mult mai bine sa amanam cu un an bucuria calatoriei. Asa veti pleca fara ganduri care sa va afecteze fericirea unei astfel de vacante.

Mut acest topic pe 2021, si il deschid conversatiei.