Gabi, fara suparare, stiu ca esti nerabdatoare sa vezi daca omisiunea pe care ai facut-o in momentul platii, a fost corectata prin ce ai transmis ulterior, dar aveti intelegerea si lasati oamenii de acolo in pace cu telefoanele , ca nu mai stiu de capul lor. Esti veche si cred ca stii asta, ca nu avem pe cineva acolo dedicat sa raspunda. Trebuie sa se intrerupa din ce au de facut si acum este chiar imposibil. Bon Voyage nu este o megaagentie, acum este dimensionata doar pentru ceea ce Singles Camp are nevoie. Orice om in plus ar insemna cresteri de tarif. Si nu se justifica. Avem un sistem online ok, avem forumul.
In agentie este un volum imens de lucru, ganditi-va doar ca a trebuit sa fie luate in analiza actiunile, apoi deschise discutii cu atatea si atatea hoteluri, cu companii aeriene, cu companii de transport, cu ghizi, , avioane, companii de transport, ghizi etc 28 de actiuni au fost anulate, fiecare cu problemele ei. Apoi a fost nevoie sa se transmita 600 de Email-uri, unul cate unul fiecarui rezervat si sa se astepte, apoi sa se inregistreze si indosarieze raspunsul sau. Unii raspund imediat, altii n-au nici o treaba sa inteleaga cam ce inseamna sa revi cu un Email si inca unul, apoi cu mesaje tf, in situatia in care timpul tau este la zero. Apoi unii inteleg solutiile, altii nu, am avut vreo 5-6 si astfel de personaje, care au aterizat de pe alta planeta si nu inteleg, nu vor sa vada ce e in jur. Te storc de energie. Asa ca si asta cu comunicare ia o multime de timp. Acum se lucreaza pe mutari, pe lansari, nu stiu daca cineva ar vrea sa fie in locul cuiva din agentie...
In momentul in care banii ajung in agentie, asta inseamna 3-5 zile de la data efectuarii platii, se opereaza in sistem si se transmite automat un Email. Aceasta este procedura. In cazul tau, ca nu ai scris de la cine vin banii, mi-ai transmis facsmilul, iar eu i-am dat fw in agentie. Atunci cand banii au ajuns s-a identificat cu ce am trimis eu de la cine si deci este in regula. Am intrebat, plata este procesata.